avundsjuka?

Haft en helt okej dag, har inte gjort något speciellt direkt. Bara umgåts och myst med min underbara lilla familj ♥
Fick en lite rolig kommentar på mina bilder jag la upp tidigare, självklart någon som ej vågar skriva sitt namn.. Någon som är lite avundsjuk här kanske? ;) haha
Jag bryr mig inte om vad folk tycker om bilderna faktiskt! JAG tycker dom är jätte fina iallafall :)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen..
I morgon ska Saga till dagmamman och jag till jobbtorget, sen på kvällen blir det stallet :)
natti natti ♥


min fina fina pojkvän, KÄRLEK ♥


Kommentarer
Sandra, Colins mamma

Jo då det är bara bra. Riktigt fina bilder.

2011-05-13 @ 11:05:56
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
S

Vågar skriva sitt namn? För du är ju såå skrämmande. Älskar den där klassiska kommentaren från folk som är så sjukt fula : "Avundsjuk kanske?" Nej verkligen inte. Glad att man inte har din näsa, din kropp är inte precis to die for. Och du är helt enkelt white trash. Typiskt unga morsor som du. Stackars barn och hela samhället

2011-05-13 @ 11:59:41
wendela

nej jag har ju min egen sygging trippelt så snygg enligt mig hihihi

2011-05-13 @ 17:20:50
Anonym

För faan skaffa ett liv ist för att kommentera så dryga saker !!! Låt Jenny va i fred !

2011-05-15 @ 14:50:22
URL: http://thebitchisback.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0