snö i maj?

Godmorgon godmorgon :)

Hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott i natt?

Själv har jag sovit som en stock! Saga vaknade runt 7 i morse och fick lite välling och sedan somnade vi om till 10.00 ungefär, riktigt skönt att få lite extra sömn!
Så nu har vi precis fått i oss lite frukost och jag har gjort mig en kaffe latte. 
Vädret ser ju ut att vara fint idag, äntligen är solen tillbaka! I veckan har det ju varit helt sjukt väder här, med regn & SNÖ! 
Hallå, snö i maj? vad är det för något liksom, nej usch det slipper vi helst! Men nu verkar ju det fina vädret komma tillbaka igen *peppar peppar*

Idag blir det att börja packa lite tänkte vi, men jag tycker det är lite svårt för man vet inte riktigt vart man ska börja.
Men vi måste börja nu eftersom det snart är flyttdags, tiden går ju så himla fort!
Sen måste vi ju självklart gå ut i solen en stund också, kan ju inte sitta inne hela dagen när det är sånt här väder.
Sen ikväll kommer lite vänner hit och umgås med oss, ska bli super mysigt ♥

Vad hittar ni på idag?






Kommentarer
Angelica Lindh

Haha att småungar som äter inte kan hålla maten i munnen haha :)



Kul att du är tillbaks igen :) hoppas du haft en bra helg!

2011-05-08 @ 13:38:20
URL: http://lifeofangelica.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0