patetiska idioter!

haha man kan inget annat än o skratta åt dom anonyma patetiska kommentarerna man får här ibland!
Vad får man ut av att sitta och skriva anonyma kommentarer på någons blogg? jag förstår inte riktigt det...
Man måste ju må så dåligt/ ha så dålig självkänsla själv att man måste trycka ner andra för att må bättre själv, eller vad handlar det igentligen om? 
Varför kan man inte stå för vad man tycker och säga det personligen istället?
Jag tycker det är sååååå otroligt löjligt.. Get a life!


Kommentarer
17 år och ung mamma

Varsågod :) är allt bra med dig / er ? :)

2011-05-13 @ 12:37:51
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
den anonyma personen

oj det femte inlägger den här månaden om anonyma personer som jag och vet du vad jag har ett liv :P

2011-05-23 @ 21:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0