Mammas hjärta har blivit så stor ♥

Jag sitter här och dricker en kaffe latte och lyssnar på lite musik och Saga är hos dagmamman i några timmar..
På torsdagar och fredagar samlas några dagmammor med barnen i ett gammalt dagis och är där så dagmammorna ska kunna vara lediga 1 gång i veckan, så därför är Saga även där i dag även om jag är hemma för att hon ska komma in i gruppen där och lära känna alla lite mer, för på torsdagar jobbar inte Sagas dagmamma så då måste hon ju lära känna dom andra lite.

Så vid halv 1 ska jag hämta henne igen, tills dess ska jag inte göra så mycket. Blir väl att plocka iordning lite här hemma o så bara.
Ikväll blir det tjejmys här hemma, Bella & Amanda ska komma hit och umgås med mig & Saga. Linus ska iväg på en spelning ikväll, vilket jag också skulle med på igentligen men blev tyvärr inte så :(
Men i morgon ska Saga till sin mormor för vi ska till Amanda på födelsedagfest, det ska bli jätte kul!

Hittade massor gamla bilder på Saga. Lilla pluttan, vad stor du har blivit - mammas hjärta ♥
Det är helt sjukt vad tiden går fort!
I morgon blir Saga redan 1,5 år..
Min fina fina tjej, jag älskar dig mest av allt ♥





Kommentarer
Sandra -

vilken gullig bild :)

2011-06-01 @ 00:04:22
URL: http://ssandraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0