Allting ska kastas nu för tiden.

Vad har ni för er?
Jag och mormor har precis tittat på Desperate Housewifes som äntligen har börjat igen :) Det är ju så bra!
Saga hon somnade för ett tag sedan, hon slocknade som en stock. Hon har busat för fullt hela dagen idag, hon har gått runt här och pratat oavbrutet hela dagen haha. Hon är bara för söt min lilla älskling ♥
Vi har även haft besök idag av mina sysslingar, det var jätte roligt att träffa dom..

Annars har vi inte gjort så mycket idag, bara varit här hemma och busat. Vi åkte en sväng till affären förut och handlade lite mat och annat gott till kvällen. Jag gav som förslag att vi skulle äta tacos så det har vi ätit ikväll, mums! Saga slängde mest all sin mat runt omkring sig och på golvet, jag vet inte vad hon fått för sig men hon har börjat slänga saker i backen hela tiden.. ALLT ska slängas iväg haha.

Förut kom jag på att mormor har ju en digitalkamera och det säkert var likadant minneskort i den som i min, och visst var det de! Så nu kan jag börja ta lite bilder, jag fotade Sagas nya skor förut som ni ska få se. Dom är så söta!

Nu ska jag kolla på Bigbrother och sedan sova.. Måste även prata med min älskling innan jag sover, JAG SAKNAR HONOM MASSOR ♥

VISST ÄR DOM SÖTA?






Här uppe är det massor med snö!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0