ute och traskat


Idag har vi haft en toppen dag!
Den började ju med städning, tvättning osv.. Sen tog vi oss en promenad i det otroligt fina vädret, SNÄLLA låt det fortsätta såhär nu.. Det var helt underbart ute, solen lyste och man kunde gå med solbrillor - I LOVE IT!
Saga var också ute och traskade, hon satt inte i vagnen någonting utan hon skulle bara gå och hålla mamma i handen. Hon har blivit så duktig min lilla älskling ♥ Vi var väl ute i en halvtimme - timme ungefär och sedan gick vi hem till Linus föräldrar och tog en fika med hans mamma och syster - trevligt :)

Sen gick vi hemåt
eftersom mamma och brorsan skulle komma hit och äta middag, och idag blev det tacos.
Mamma hade köpt en super fin jacka och ett par byxor till Saga, tack snälla mamma ♥ Har letat efter en jacka ett tag nu men inte hittat någon, så det passade ju perfekt att mamma hittat en!
Efter vi hade ätit blev det en kopp kaffe och en munk och sedan busade dom lite med Saga innan det var dags för dom att åka hem..
I morgon kommer mamma hit igen för då ska nämligen hon och jag ut och springa, nu j*vlar ska jag komma igång med något. Ska faktiskt bli skönt att röra lite på sig, ser jag fram emot!
Ska även försöka äta nyttigt och bli lite hälsosammare!

Saga hon var helt slut och somnade på mig i soffan, det är inte ofta det händer på kvällarna. Men så mycket som hon har gått idag förstår jag att hon är helt slut hehe.
Linus han sitter här brevid mig och jag funderar på att slänga mig i soffan och glo lite på tv. Vänta på att Bigbrother börjar och sedan efter det sova..

HOPPAS NI HAR HAFT EN TOPPEN DAG!






Kommentarer
Thomasmaria

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-08-25 @ 10:09:44
URL: http://thomasmaria.blogsmile.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0