Saga mår bättre nu

..Godmorgon :)

Hoppas ni sovit gott?
Jag har sovit som en stock hela natten, super skönt!
Vi vaknade runt 08.00 här hemma, då blev det lite välling och sedan låg vi kvar i sängen och myste en liten stund.
Nu har vi precis ätit lite frulle, gjorde i ordning en varsin skål med mannagrynsgröt till mig och pluttan, men hon var inte så jätte sugen och åt bara några skedar. Kanske har inte matlusten riktigt kommit tillbaka ännu efter sjukan, får testa och ge en macka om en stund..

Idag har vi ingenting planerat, ska iallafall bädda rent i sängen och tvätta lite tänkte jag. Måste ju även gå ut en sväng när det är så fint väder, kan vara bra för Saga att få lite frisk luft också :) Hon mår mycket bättre idag, så det känns jätte skönt! 
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ta tag i denna dag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0