Massa bus och mys

Hoppas ni har sovit gott inatt?
Jag har sovit helt okej, men kände mig inte ett dugg utvilad när jag vaknade.. Ville bara somna om i några timmar till, men det ville inte Saga. Så det var bara att göra en flaska välling och sedan var det full fart på det lille busfröet.
Vi gick väl upp när klockan var 8 ungefär. Så har bara hunnit med lite bus nu under morgonen och Saga har precis fått i sig lite frukost :)

Idag har vi ingenting planerat, jag känner inte direkt för att göra något speciellt. Jag känner mig så seg! Men vi får se det kan ju ändras.. Det blir iallafall massor bus och mys här hemma med min lilla älskling ♥

VAD HITTAR NI PÅ IDAG?






Kommentarer
Sannie

den var sevärd :) roligast är det klippet som jag har lagt upp på bloggen :P eller ja, en utav de ^^''

2011-03-01 @ 10:09:53
URL: http://sannie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0