kolla på lägenhet idag, spännande!

GODMORGON SOLSTRÅLAR :)

Nu var det några dagar sedan jag skrev här.. Men det är så mycket annat hela tiden så bloggen får ligga åt sidan lite ibland.
Men ska försöka bli lite bättre på att blogga nu, ( säger jag varje gång - jag vet! ) Men ska verkligen försöka :)

Idag ska vi titta på en ny lägenhet, det ska bli spännande. Jag hoppas den är fin och att vi får den isåfall, men det känns som vi aldrig kommer få en ny lägenhet eftersom jag ej har så mycket köpoäng. Men hjälp oss att hålla tummarna nu!
Häromdagen var jag även på arbetsförmedlingen och skrev in mig, ska tillbaka om några veckor och träffa en handledare och göra upp en plan osv.. Känns jätte skönt att jag kommit en liten bit på väg, men samtidigt lite läskigt att jag snart ska ut i arbetslivet och inte vara hemma längre. Man har ju gått hemma ett bra tag nu så, men det kommer säkert gå jätte bra :) Snart är det ju även dags för Saga att inskolas hos dagmamman, jag tror Saga kommer tycka det är super roligt. Hon älskar ju andra barn... Men känns välditgt konstigt att man ska lämna henne till någon man ej känner, men det kommer nog gå jätte bra :)
Dagmamman vi har fått plats hos ska tydligen vara hur bra som helst, både min pojkvän och hans syster har gått där när dom var små så det känns bra att veta att hon är bra!

Nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning och sätta på Saga kläder osv.. Sen blir det frukost och sedan lägenhetsvisning..
Jag skriver sen när vi kommer hem igen...


Kommentarer
Sweden

riktigt snygg blogg du har!

allt väl?

2011-03-31 @ 20:10:18
URL: http://axinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0