GÄSTBLOGG AV MATTIAZ

Hej alla där ute ;)

Gästbloggar på underbara jennys blogg ;) 
Kan det bli bättre en att "Skandal Mattiaz" Säger vad han tänker på den här bloggen? 

Ni som inte vem vem jag är så är jag en blond skandalblondin ifrån Småland ifrån början jag sminkar världen och skojar till det på Ullared tillsammans med min Mamma ;) Sen så kommer jag ut med låtar som ger energi kan det bli bättre? sån är jag ;)

Snart ser ni mig på TV igen i "101 SÄTT ATT ÅKA UR EN GAMESHOW" Tänk vad roligt så i April måste ni se på TV 3 

Nu ska jag göra Göteborg 
PUSS MATTIAZ Björling 
www.mattiazbjorling.se



Kommentarer
Becca

skulle du vilja hjälpa mig att rösta fram mitt bidrag i mysmatchen? Alla som röstar på mitt bidrag får länkning i min blogg och får ta del av mina 500-2000 besökare :) klicka dig in på http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

och lämna din röst :D glöm inte att sedan gå in på din mejl för att bekräfta din unika röst :)



TACK på förhand.. /Becca

2011-03-03 @ 12:35:16
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0