en extra timmes sömn - skönt!

Idag vaknade fisen vid 09.00 och det var riktigt skönt kan jag lova, kände mig inte alls sådär trött som jag gjort dom andra dagarna.. Så det var skönt med en xtra timmes sömn!
Dricker en kopp kaffe och har precis prata med Mattiaz i telefon, alltid lika trevligt att prata med honom :)

Idag funderar jag på att köra en liten rensning här hemma, ska ta tag i alla kläderna som bara står i förrådet och tar plats. Ska lägga upp lite på blocket tänkte jag, så man blir av med lite.
Sen ikväll blir det ju att springa med mamma, det ska bli riktigt skönt!

Nu
ska jag fixa i ordning lite frukost och sedan ta tag i det jag ska göra..
Vad hittar ni på idag?






Kommentarer
Ankie

hej igen :)

jodå det hjälper ju på vägen,om du solar solarium eller är i vanlig sol...man bygger ju upp sig inifrån sen tror jag att det skyddar med.

kram

2011-03-03 @ 20:39:50
URL: http://strangelittleme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0