kommer bli så snyggt!

Hej på er :)

Tänkte slänga upp ett litet inlägg nu för det var ju ett tag sedan..
Dagarna går och nu har vi bott i nya lägenheten några dagar, trivs fortfarande jätte bra! Saga verkar också trivas bra, hon springer runt och busar som vanligt och hon sover så himla mycket bättre här än i gamla lägenheten. Där vaknade hon ju hela tiden, hon kunde vakna 3-4 gånger innan jag ens han gå och lägga mig och nu händer det att hon vaknar någon enstaka gång bara.. Skönt för både henne och mig, för sömnen är ju väldigt viktig!

Nu i veckan kommer dom och börjar renovera - tapetserar, målar osv.. Det kommer bli så himla snyggt! Det kommer se ut som en helt ny lägenheten, den kommer inte alls se ut som den gör nu. Golv i 2 rum ska bytas, det ska tapetseras i alla rum, köket ska målas och bytas luckor/lådor och alla innedörrar ska bytas.
Har ju även ny soffa och köksbordet & stolarna är snart färdigmålade, så ingenting kommer se ut som i gamla lägenheten.. Kommer bli sååå mycket snyggare här :) Jag längtar tills allt är färdigt.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, är sugen på att hitta på något kul med SAga men vet ej vad :)
vi får se vad vi gör.. Nu ska vi sätta på oss lite kläder och sedan gå bort till affären och handla något gott att äta till lunch :)
Hoppas allt är bra med er?
puss
jag målar för fullt, kommer bli så fint!
Nya soffan..
Sagas baddräkt hon fick av sin mormor, visst är den gullig? :)
Sen måste jag visa er en tavla som Linus har målat till Sagas rum, så sjukt snygg! Han är så otroligt duktig min älskling ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0