hela natten i sitt rum

Hoppas ni har sovit gott?
Jag har sovit jätte gott, jag sover så himla mycket bättre i nya lägenheten. Sängen har blivit så mycket skönare på något sätt? haha. Saga har också sovit bra i natt, hon har sovit heeela natten i sitt rum - mammas duktiga tjej ♥
Vaknade runt halv 8 av att någon ropade - " maaammmaaa " så gick in till Sagas rum och där stod en nyvaken tjej i sin säng och såg så glad ut.

För en liten stund sedan åt vi lite frukost och nu dricker jag en kopp kaffe och Saga springer runt, fram & tillbaka in i sitt rum och grejar. Hon verkar verkligen tycka om sitt rum :) Dock är det inte riktigt färdigt ännu, lite mer saker som ska köpas dit o så när plånboken tillåter. Sen ska ju även golvet bytas där inne, det kommer bli ett parkettgolv i ek - SKITSNYGGT! Ska även lägga till några extra 100lappar och byta till samma golv i mitt sovrum. Kommer bli super bra!
Om en liten stund när jag druckit upp mitt kaffe ska jag klä på oss lite kläder och sedan ta med Saga ut till lekparken, vi har en lekpark precis utanför huset nu så det är ju smidigt :)

Nej nu ska jag stänga ner här, vi hörs ♥


Kommentarer
Anonym

hur har du råd med allt när du går på soc? är det linus mamma som betalar eller? för då borde du ju få mindre från soc, det är ju folks skattepengar lixom och ska inte gå till nya parkettgolv i ditt sovrum.och det är inte just golven som får mig att reagera utan att du ofta visar upp i bloggen en livstil som jag inte tror socpengar räcker till.

2011-06-18 @ 13:10:29
Caroline Hoflund

Ja mycket ger jag till Jenny...men hennes möbelinköp får hon klara av själv!!! Mitt givande består av kärlek till henne och hennes underbara dotter Saga, att finnas för till för dom!!! Så nu vet ni vad jag ger till dom...alltså kärlek och omtanke <3<3<3

2011-06-19 @ 21:15:41
cassandra

Åhh, så fin blogg du har!

2011-06-20 @ 21:42:33
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0