Testning av allergier.

Hej sötnosar :)

Hoppas allt är bra med er?

Med mig är det bara bra, börjar bli lite trötter.
Har haft en toppen dag idag, började med att åka till stallet med Caroline, Bella och Saga.. Jag och Bella tog våra pollar och tog en sväng ut i skogen, myyyyyyys! Sen efter det blev det lite fika utanför stallet i solen.
Sen hem och fräscha till sig och sådär, sen kom mamma och hämtade Saga för jag skulle iväg med pappa och testa lite allergier. På ett lite annorlunda men väldigt intressant sett, ni kan läsa om det här: http://xn--allergiklinikenlinkping-qlc.se/ Jag reagerade på rätt mycket saker, saker man inte hade en aning om att kroppen är lite känslig emot. Men det är ju vädligt bra att veta det nu! Så det blir att åka dit den 12e och göra en behandling..

Sen när jag kom hem därifrån så kom pluttan hem och då blev det lite matlagning och sedan har vi bara legat och myst i soffan resten av kvällen. Sen tog vi en dusch och Saga drack lite välling efter de och nu sover hon sött sen ett tag tillbaka.
Nu sitter jag och äter lite chips, fy på mig! Och ska snart förbereda lite inför morgondagen. För då är nämligen jag och Saga medbjudna på en liten båtresa av Linus farmor. Jag, Saga, Linus och hans familj och lite släktingar ska åka buss till nyköping och därifrån åka båt till stockholm, äta gott och ha trevligt :) Ska bli super mysigt!
Måste dock gå upp runt 05.00 i morgon, vilket inte riktigt är lika mysigt haha. Men det ska bli kul! Hoppas på fint väder :)


Sen måste jag ju även berätta om gårdagen..
Jag hade ju en liten överasskning igår för Linus.
Saga hon sov hemma hos Caroline och Magnus. Så köpte jag lite sushi och champange och även lite annat gott att äta på, sen tände jag ljus i hela lägenheten och gjorde det mysigt tills han kom efter jobbet.. Så åt vi gott, tittade på film och bara hade det mysigt hela kvällen. Verkligen hur mysigt som helst! Det var en liten efter firning av våran 1 års dag, plus att jag tyckte Linus behövde lite avkopplning med tanke på att han jobbar så mycket :) Så ville pyssla om honom lite.


Kommentarer
Jonnie

joda här e allt bara fint, läget med er då?

2011-07-29 @ 02:22:52
URL: http://www.Alwaysfabulous.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0