Fina akrylnaglar till billigt pris :)

agen började med att mamma kom och hämtade Saga för jag & Caroline skulle till stallet och rida.
Vi tog en lång sväng i skogen, red hem till mamma och dom och sa hej & så fick Saga självklart rida lite :)
Vi var väl ute i nästan 2 timmar, helt underbart ♥
När vi kom tillbaka till stallet gjorde vi i ordning hästarna och släppte ut dom och sedan satte vi oss och fikade lite, mysigt!
Hade en super mysig dag i stallet. Tack Caroline ♥ Måste göras om igen!

Kom hem vid 3 ungefär och då kom även min lilla älskling hem :)
Så lagade vi lite mat och sedan bara busat här hemma.
Och förut innan jag skulle göra i ordning henne för natten så snubblade hon på sin potta och slog i munnen i golvet så det började blöda & så fick hon en liten fläskläpp.. Och hon blev så ledsen, usch det gör så himlans ont i mamma hjärtat när sånt där händer. Min lilla älskling ♥
Men det gick över efter en liten stund och då drack hon lite välling och så myste vi i soffan och tittade på lite barnprogram, och nu sover hon sött i sin säng :)

Jag har precis städat lite och ska snart ta mig en dusch. Tänkte göra mig något gott att äta på också, sedan glo lite på tv innan jag också kryper ner i sängen.
I morgon ska jag & mamma göra våra naglar fina, Lina ska komma hit och göra dom fina på oss :D - KUL!




Kommentarer
Evelina King

Anmäl dig till dagens blogg vettja! :D

2011-07-22 @ 12:26:50
URL: http://kungevve.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0