potträning på G

Jaha, då var denna dagen snart slut också.. Tycker dagarna bara rusar förbi, det går lite för fort!
Saga la sig för en liten stund sedan och det låter som hon har somnat, det är tyst iallafall hehe. Och jag sitter här och latar mig, funderar på att lägga mig tidigt ikväll. Ska slänga mig i soffan en stund och se om det är något bra på tvn.. 

Vi har inte gjort något speciellt idag, vi gick ut till lekparken en stund och sedan hem till Elin en snabbis och tittade på hennes kattungar - såååå söta :) Jag vill verkligen skaffa mig en katt för Saga skulle ÄLSKA det!
Sen har vi varit här hemma - fixat lite mat, busat och myst :) 
Saga har även börjat pott träna lite smått nu, hon sitter lite på den varje dag. Har inte kommit något i den ännu, men snart så..  Hon tycker det är jätte roligt att sitta på den, hon säger - " mamma! itta häää "
Hon har börjat prata väldigt mycket nu, det är så himla roligt.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan!
Puss på er


Kommentarer
Molly Bergström, UPPSALA

Ha en fortsatt härlig lördagkväll! :D

Det är ju såååå underbart fint väder :)

2011-07-09 @ 20:49:51
URL: http://mooollys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0