my beautiful girl ♥

Idag har vi haft besök av pappa och brorsan, dom kom hit förut och fikade lite.. Trevligt trevligt :)
När dom gick hem tog jag och Saga på oss skorna och gick ut till lekparken och busade lite. Saga är så duktig och åker ruschkanan helt själv nu :) Sprang runt och busade lite, åt lite körsbär och sedan var det dags att gå in och fixa lite middag. Den håller jag på med nu, strax färdig. Blir panerad fisk, potatis och kall sås - mums!
Sen blir det att mysa ner oss i soffan en stund innan det är dags att lägga sig för fisen. 

Sen blir kvällen väldigt lugn, ligga i soffan och glo på tv bara. Ska nog lägga mig rätt tidigt idag, är rätt seg.
Nej nu måste jag fortsätta med maten :)

Lite bilder på min vackra tjej ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0