jag kommer aldrig på några bra rubriker!

Hej gull :)

Hur mår ni?
Här hemma mår vi toppen!
Lillpluttan ligger och sover sen lång tid tillbaka och jag har haft Bella här på besök ikväll.. Vi har ätit lite chips, druckit cola och tittat på en väldigt konstig film haha. (How do you know hette den) Inte den bästa jag sett men lite små rolig ibland.
Bella åkte precis hem och jag ska väl ta och krypa ner i sängen tänkte jag.
För övrigt har det varit en ganska lugn dag, vi var uppe hos linus föräldrar och åt lite mat & umgicks förut - det är alltid lika trevligt!
Har inte hänt så mycket mer än så idag...

I morgon ska jag och Saga in till stan en sväng och fixa lite saker, får se vad vi mer hittar på för bus.
Jag har föresten fixat en ny arbetsträningsplats, hade ju den i en kiosk i stan förut men ska nu börja på ett äldre boende här i Ljungsbro istället. Det känns super bra! Jag tror faktiskt det kommer passa mig rätt bra, jag trivs att vara med människor och är ju väldigt social av mig. Så jag HOPPAS detta kommer funka bra!

Juste.. Igår glömde jag helt bort att skriva ett inlägg. Jag var på "jobbet" och sen när jag kom hem var jag helt slut och hade massor annat att fixa med.
Saga var med mamma, brorsan och syrran medans jag jobbade. Saga fick ett par nya skor av mamma igår, så himla söta! Måste ta en bild på dom i morgon så ni får se, små rosa och vita hello kitty gympa skor :) Tack snälla mamma ♥

Saga fick även idag
lite kläder av Caroline för dom var i Ullared häromdagen,  och jag fick en jätte fin ram och en skylt med krokar på - tack ♥

Nej nu måste jag sova!
natti natti :)






Saga i sina nya trosor hon fick av Caroline - så hiimla söta :D



SAGA ♥
Gud vad mamma älskar dig!
Min vackra tjej, du är den finaste som finns ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0