en glass i det härliga vädret!

Godkväll :)

Hur har eran dag varit?

Min dag har varit jätte bra! Linn har ju varit här så har umgåts med henne och självklart har det blivit massor bus med Saga. Vi tog oss en promenad till affären förut och köpte oss en varsin glass, satte oss på en parkbänk och smaskade i oss. Saga älskar verkligen glass!
Sen traskade vi runt en sväng i solen innan det var dags att gå hem.
När vi kom hem blev det lite kvällsfika för Saga och sedan en dusch, välling och mys i soffan innan det var läggdags.
Linn åkte hem för en timme sedan ungefär och strax efter det la sig Saga och somnade som en stock.

Jag håller på att tvätta, är inne på min 4e maskin nu haha. Har ju fått torktumlare nu så passar på att tvätta massor saker som man behöver torktumla.
Jag är så himla nöjd med lägenheten, den blir bara finare och finare hela tiden.. Snart är köket helt färdigt, nästa vecka kommer förhoppningsvis köksluckorna och då är det så gott som färdigt. Kommer bli SKIT SNYGGT! Bänkskivorna är jag jätte nöjd med, det blev ju skit snyggt!
Endel verkar störa sig på att jag lägger ut mycket pengar på min lägenhet och min livstil eller vad det nu stod i en kommentar jag fick.. Men jag ska säga er att det är inte jag som betalar detta, utan det är min hyresvärd som står för allt eftersom lägenheten var i såpass dåligt skick.. Så nu vet ni det ;)

Nej nu ska jag ta mig någonting att äta och sedan ta och plocka i ordning lite här hemma :)
Hoppas ni har haft en härlig dag! ♥









Kommentarer
sandra

GUD! Hon växer som ogräs och blir ju bara med adorable!! Det verkligen en söt tös du har, men en liiiiiiiiten fråga, ser mycket av dig i henne, är det något av fadern som man kan se? Om man nu inte gräver för djupt i allt? Du behöver verkligen inte svara.

2011-07-07 @ 21:24:14
URL: http://sandrew.myshowroom.se
simone

underbara foton :D

2011-07-08 @ 11:32:48
URL: http://simoneh.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0