flirt och slängpuss

Idag var vi uppe tidigt, kommer inte exakt ihåg vad klockan var men runt halv 7 vaknade vi. Det var länge sen vi var uppe så tidigt nu, har varit lite bortskämd och haft en plutta som sovit till halv 9 ungefär. Men det är faktiskt skönt att gå upp tidig, man hinner få så mycket gjort. Så nu under morgonen har vi ätit lite frukost, busat och jag har dammat lite.
Linus gick precis till bussen för att åka till skolan, och Saga sitter just nu vid tvn och stänger av den hela tiden haha. Om en stund är det dags för henne att vila lite och jag ska ta och fixa i ordning mig lite.

Idag är jag sugen på att hitta på någonting, får se om någon vill komma och leka med oss? Annars blir det nog en sväng ner till öppna förskolan. Vädret är ju inte det roligaste idag, ÄNNU MERA SNÖ - FYYY!

Spelade in en video med camen, tyvärr fick vi ej med någon ljud. Ingen aning om varför?
Men Saga flirtas och gör slängpussar iallafall :)


Kommentarer
Corny

Usch jag håller med dig, nu räcker det verkligen med snö!!! Det har snöat typ hela natten här, och jag som hoppades på att våren var på ingång eftersom solen sken så mycket igår :(

2011-01-12 @ 10:18:45
URL: http://cornyz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0