snacka om livsfarligt!

Hej hej!

Hur har eran dag varit? :)

Min dag har varit jätte bra.. Den har tillbringats med syrran och Rasmus, först på dagen kom dom hit så var vi här ett tag och sedan följde vi med dom hem till dom och var där ett tag. Vi har fikat, pratar massa strunt och barnen har busat för fullt. 

När Linus slutade skolan så hoppade han av bussen vid syrran så gick vi tillsammans hem. När vi kom hem var det matlagning på schemat, idag blev det - ugnsgratinerad falukorv med potatismos.
Syrran kom även hit och hämtade min gamla säng som hon ska få ha. Dom knäppisarna tog sängen och GICK med hem för den gick ej in i bilen. Snacka om livsfarligt eftersom det är glashalt ute, men det hade gått bra.
Skönt att bli av med lite i förrådet, den stod bara och tog plats, så nu kommer man iallafall in i förrådet.
Ska ta och rensa där någon dag, har endel saker som jag ska sälja osv.

Saga har precis gått och lagt sig, hon var helt slut efter allt bus idag. Jag vet inte vad jag ska göra? Blir väl att sitta här och glo skulle jag tro. Blir nog att titta på ett desperate housewifes avsnitt sen när Linus kommer hem, han sprang hem en snabbis bara.
Min fina systerson ♥


Min fina dotter ♥


Kommentarer
S a n d r a

hoppas du har haft en bra dag :)

2011-01-11 @ 21:43:46
URL: http://ssandraf.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0