Våran dag

Nu sitter jag här nyduschad och fräsch.. Saga är också fixad, påklädd och klar. Vi väntar på Bella som ska komma hit och dricka kaffe, ska bli trevligt :)
Linus han är i skolan, han åkte för ett tag sedan.. 

Senare i eftermiddag ska vi ju åka in till stan, ska till läkaren och fixa med min medicin och sedan möter vi nog upp Linus efter han slutat skolan och åker tillsammans hem.

Det är så våran dag kommer att se ut.. Nu ska jag gå och klä på mig lite :)

Slänger upp lite gamla bilder...


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Snygga bilder! Här blir det lugna gatan...

2011-02-17 @ 13:39:15
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Amanda

Sv: Aw, tack så mycket! :) Jag avfärgade med några dagars mellanrum. Vågade inte köra 2 st avfärgningar på samma dag, haha. Slingorna la jag i efter typ 3 veckor. Men "basfärgen" la jag ju i efter andra avfärgningen. Den ljusbruna färgen (alltid(!) med lite rött i, annars kan det bli grönaktigt), eller om man ska bli helblond, den ask- eller beigeblonda färgen.



Kram!

2011-02-17 @ 13:56:19
URL: http://ohstlin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0