Jag är så stolt över min älskling...

Hej allihopa :)

Då var vi hemma efter en helt otrolig föreläsning och visning av Linus film. Linus var så fruktansvärt duktig, och så modigt & starkt av han att göra det här. Det finns inte ord för hur stolt jag är över honom ♥
Han är verkligen en stjärna, så grymt begåvad på alla sett! MIN ÄLSKLING ÄR BÄST ♥

Innan filmen började mötte vi upp Mattias, hans mamma och plast pappa. Dom skulle också följa med på premiären. Det var första gången vi sågs och jag måste säga - VILKA UNDERBARA PERSONER!
Mattias är verkligen en helt underbar och härlig kille som jag tror vi kommer ha grymt roligt ihop med.
Både jag och Linus verkligen tycker om den killen alltså, det är en vän man vill ha i resten av sitt liv.. Det bara känns så himla bra! Det ska bli så roligt när han kommer till oss nästa vecka, då kommer vi ha skoj!

Saga
var ju hemma med mamma under tiden (jag som har barnvakt så ofta, som vissa människor verka ha problem med) men det var bättre att hon var hemma ikväll istället för att följa med på visningen, det var inte så lämpligt tycker jag.. Och folk får säga vad dom vill!!
Men det hade gått bra iallafall, hon hade vart lite kinkig bara för hon hade nog lite ont i magen.. Men hon sover sött nu, hon var som tur var vaken när vi kom hem så vi hann pussa lite på henne innan hon somnade..
Just nu ligger jag i soffan och Linus sitter vid sin dator, det blir väl att lägga sig om en stund. Är riktigt trött efter denna kväll, ont i huvudet har jag också..

Jag hoppas att ni har haft en fin dag! ♥

En bild på omslaget till filmen :)


Och våran fina vän Mattias :)




Kommentarer
Mattiaz

Tack underbara du! Detsamma:D

2011-02-09 @ 23:25:32
URL: http://www.mattiazbjorling.se/
Nathalie

Så trevligt :D

2011-02-10 @ 00:22:53
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

vad är det för typ av film? Novellfilm, dokumentär eller långfilm?

2011-02-10 @ 10:06:17
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Kommer den att komma ut för allmänheten lr så?

2011-02-10 @ 10:36:16
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Ellen

vart kan man se filmen? VILL SE. finns den att ladda ner någonstans?

2011-02-13 @ 21:53:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0