inget att tjafsa om längre


Hur mår ni?
Här hemma mår vi fin fint, lite små seg känner jag mig bara men det går nog över..
Jag & Saga har för ett tag sedan ätit varsin skål med havregrynsgröt, det är ju så gott! Jag är oftast inte sugen på något på morgonen, jag är ofta hungrig men inte sugen på något som finns hemma. Men havregrynsgröt brukar oftast gå ner :)
Snart tänkte jag klä på mig och Saga och ta en promenad ner till affären, det är inte lika kallt ute idag som igår (vad termometern visar iaf) Nu vill jag bara ha vår & sommar, fatta var härligt! Slippa alla dessa kläder och bara ha sol och varmt - underbart! Men det lär ju dröja ett tag till tyvärr..

Nu har jag fått ett datum för när Saga kan börja hos dagmamman iallafall och jag har tackat ja och allting. Det känns super skönt att det fixade sig! Och jag fick många arga kommentarer om det jag skrev, och ni måste väl fatta också att jag blev förbannad när jag suttit och väntat på platsen.. Jag tror ni hade reagerat precis likadant!
Jag är ingen kall och okänslig person bara för att jag skrev sådär, utan jag skrev sådär just då för att jag var irriterad och förbannad, och självklart fattar ju jag med att ett barn som sondmatas behöver mer upppassning osv än Saga.. Men som jag skrev innan så blev jag så irriterad på själva grejen att dom låtit mig vänta på en plats som jag blivit lovad och sedan blire ej så.
Men nu är det ju fixat och Saga ska få börja där i April, så ingenting att tjaffsa om!!

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen:





















Kommentarer
Anonym

Vilka fina bilder,, :)

läste att Saga har fått plats hos dagmamma,, va roligt härligt att få lite "kompisar" att leka med om dagarna :D inget skoj när man får vänta o inget händer så klart man blir trött på att vänta!!! för ett barn har stor nytta av att träffa andra barn för utveckling m.m. :)

Ha en toppen dag!!

2011-02-19 @ 11:55:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0