pizza påväg....

Hej sötisar :)

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen, men nu har jag bestämt mig för att ta tag i detta. Därför har jag även gjort om designen lite, kände för lite färg.. Kände att bloggen vart så mörk när det var svart, så känns lite roligare med färg :)

Här hemma håller vi på att städa och tvätta, och Linus är iväg och köper pizza till oss - mums.
Var bara tvugnen att ta en paus för min lilla tjeja tillåter mig inte göra någonting utan henne just nu, hon är lite grinig. Men jag tror hon håller på at få en tand för man känner den nu så den ploppar nog upp vilken dag som helst skulle jag tro.. Så det är nog därför hon är lite grinig.

Vad har hänt mer sen sist jag skrev....?
Saga blir bara duktigare och duktigare på att gå, nu ställer hon sig upp själv ifrån sittandes till stående och går iväg.
Igår var det ju alla hjärtans dag, och då åkte vi in till Ikanohuset och Linus bjöd mig och Saga på mat på Chili och sedan åkte vi hem och tog ett glas vin och åt räkor, ost och kex & tittade på desperate housewifes - en riktigt mysig kväll ♥

Nu ska jag ta och lägga mig på soffan med Saga en stund...




Kommentarer
madeleine

härligt att se att du är igång med bloggandet igen älskar din blogg verkligen.



duktig saga är på att gå. vincent började för en vecka sen med det.



vad fin din blogg blev med lite färg...

2011-02-15 @ 16:28:59
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Patricknelly

Good people of togo i was here ok.

2011-10-27 @ 11:14:27
URL: http://patricknelly.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0