nu börjar jag bli trött, godnatt.

Jag måste börja med att säga att jag har verkligen världens sötaste lillebror.. När jag och Saga kom hem ifrån stan så var han här hemma, han brukar ju komma hit efter skolan. Och så säger han att han har en present till mig, då har han gått och köpt ett par leopardtofflor till mig för sina egna pengar. Hur gullig får man vara ♥
Vart verkligen jätte glad,
för jag har velat ha just ett par sånna :) Jag är ju tokig i leopard saker!

Var ju som sagt i stan förut hos läkaren och det gick jätte bra, fixade lite med medicinen och sådär.
Köpte även med mig sushi hem till mig och älskling, det var jätte länge sen jag köpte det så kan ju säga att det var riktigt gott! Tycker ni om sushi?
När vi kom hem var ju som sagt lillebrorsan här hemma, även mamma var här också. Så fick träffa dom lite, det var ett tag sedan för dom har varit uppe hos mormor och morfar och hälsat på och sådär.. Så det var kul att träffa dom :) Jag skulle så gärna vilja åka upp och hälsa på dom också, men är ju en bit att åka och nu när det är så mycket snö o grejer är det ju lätt att tågen blir försenade osv, och har ingen lust att sitta fast på ett tåg.. Men vi får se hur det blir framöver, hoppas det ej kommer mer snö nu!

Saga hon sover sen ett tag tillbaka, hon var jätte trött så somnade rätt fort. Efter att Saga somnat så började vi städa här hemma, så nu är det nystädat - skönt!
Jag har precis ätit en kycklingsallad med ceasardressning som jag gjorde förut, riktigt mumsigt var det.. Och snart tänkte jag nog ta bort sminket, borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen. Börjar bli trötter!
Jag hoppas ni har haft en fin dag ♥


linus har en peruk här hemma som han använt i sin film, och Saga bara älskar att ha den på sig.
Haha så söt är hon ♥


Kommentarer
Becca

Sådär ja, nu är dagens Sweetie uppe igen :D

Så passa på att anmäla dej för tusan ;)

2011-02-18 @ 07:30:45
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0