mammas duktiga tjej!

Fick precis besök av lillebrorsan, han sitter just nu på golvet och busar med Saga så jag passar på att slänga upp ett inlägg :)
Jag hoppas allting är bra med er?
Med oss är det bara bra. Vi har precis käkat supergod lunch - pasta med ädelostsås, champinjoner och knaper stekt bacon.. MUMS!
Det var riktigt smaskigt och det tyckte även Saga, fast det förvånar mig inte. För hon tycker ju om precis allting, finns nog ingenting hon ej tycker om :)

Måste även berätta att Saga har blivit så duktig på att gå nu, hon går hela tiden här hemma. Sen ställde hon sig även upp helt själv förut från sittande till stående - mammas duktiga tjej ♥

Vi tog oss en liten promenad förut, rätt så skönt ute idag ju. Skönt när snön börjat försvinna ifrån gatorna, nu är det bara gruset som ska bort också så är det ju perfekt!
Nu ska jag gå och busa med Saga och brorsan, vi hörs sen ♥

''


Kommentarer
Lina Jonsson

Gulliga bilder :D

2011-02-08 @ 21:47:33
URL: http://beeeeautiful.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0