I morgon är det premiär...

....Jag måste verkligen bli duktigare på det här med bloggen känner jag, jag vill ju blogga! Men vet inte riktigt vad som är fel? Även fast jag vill så orkar jag inte, men jag ska ta tag i det nu! För jag vet ju att jag har några stycken trogna läsare och det kan ju inte vara roligt att komma in här och det är samma inlägg som står längst upp i flera dagar. Så jag vill ta tag i detta nu, ni får hjälpa till och peppa mig lite :)

Dagen idag har varit bra, vi har inte gjort sådär jätte mycket.. Linus har suttit och fixat med sin film, och Saga och jag har bara busat och grejat här hemma. Lillebrorsan har varit här en sväng också. Vi tog även en promenad ner till affären förut, vart så sugen på godis så var tvungen att köpa mig en liten påse. Även lite annat behövligt till hemmet behövdes köpas också.
Just nu har Saga precis somnat, hon total vägrade idag och satt bara och skrek i sin säng. Så efter en stund tog jag upp henne så har vi legat i soffan och myst istället. Men nu ligger hon i sin säng och sover, tror jag iallafall? Det är tyst där inne så jag hoppas att hon sover..

I morgon är det premiär på Linus film, det ska bli spännande. Han har gjort ett sådant otroligt bra jobb Linus, han är helt otrolig ♥ Jag är så fruktansvärt stolt över honom måste jag säga!



Kommentarer
Matilda

Åh vad kul! Är det projektredovisningar imorgon? Var mer kan man se filmen än på Björkö? Kommer han lägga ut den på internet, för skulle vara grymt kul att se! :) (opps många frågor) Btw tur att du inte la av bloggandet, gillar din blogg!

2011-02-08 @ 22:52:23
URL: http://ewamatilda.blogg.se/
Jonnie Jonsson

haha ja gud tack :) e så vitt och fint nu :)

2011-02-09 @ 04:20:26
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Lotta, mamma till Lucas

Kom aldrig mitt mail fram??? Letar hejvillt efter min bankdosa... den ÄR här någonstans!!! =)

Hoppas allt är bra!

2011-02-09 @ 09:53:34
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0