haft en toppen helg!

Hallå :)

Då var det måndag idag igen, hur har ni haft det i helgen?
Våran helg har varit toppen!
I fredags hade vi lite födelsedagparty för Linus här hemma, vart en riktigt rolig kväll tycker jag.. Sen i lördags hade vi mys till melodifestivalen, även Bella var här och myste med oss :)
Sen igår var jag, Saga och Linus mamma och storhandlade och sedan vart vi bjudna på mat hemma hos Linus föräldrar

Så har som sagt haft en toppen helg! Och jag hoppas ni också haft det? :)

Idag började vi dagen straxt innan 07.00, då vaknade lillfisen och ville ha välling.. Sen låg vi en liten stund i sängen och myste innan vi tog oss upp. Så nu är vi uppe och jag håller på att koka lite ägg så snart blir det frukost.
Funderar på att gå till öppna förskolan efter lunch så Saga får busa av sig lite, skulle vara roligt!

Måste även säga att nu har äntligen ena tanden spruckit igenom på Saga så nu är dom på gång, nu slipper jag oroa mig mer! :)



Såhär såg jag ut i fredags:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0