fullrulle hela dagen.

Godkväll mina goingar :)

Hur mår ni?

Själv mår jag bara bra, mätt som fasen bara. Har precis ätit en super god middag - potatisgratäng, fläskfile och champinjonsås och det var så himla gott!

Idag har eftermiddagen tillbringats på öppna förskolan och Saga bara älskar att vara där, hon älskar att vara med andra barn. Dock tycker inte jag det är lika roligt där då det inte är någon i min ålder där och det är ingen som pratar med en när man är där knappt, känns bara som alla andra blänger och tittar snett på en bara för att man är lite yngre än alla andra.... Men går dit ändå för Sagas skull :)
Så vi går nog dit någon mer dag i veckan...

När vi kom hem därifrån kom lillebrorsan och hans kompis hit innan dom skulle på deras badminton träning, och straxt innan dom gick så kom även Bella hit och tog en kaffe med mig - mysigt! 
Så det har varit fullrulle hela dagen,
så jag börjar bli rätt trött nu! Blir nog att krypa ner i sängen om en stund och titta på Bigbrother och sedan sova. Saga hon sover redan sen ett tag tillbaka, tog ett tag innan hon kom till ro i sängen och ville sova men när hon väl gjorde det tog det inte lång tid innan hon slocknade. Hon var väl helt slut efter allt busande idag hehe :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan göra mig färdig för sängen :)


Kommentarer
Sannie

besökt banken och andra ärenden. sett på film med syskonen. Jackass 3D. har du sett den? :P

2011-02-28 @ 23:04:00
URL: http://sannie.blogg.se/
Anonym

Tror det paketet från Go Boken ligger å väntar på oss med! =) Vi har haft kalas idag! =)

2011-03-01 @ 09:35:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0