en trött mamma idag

Idag är jag rätt så seg, har inte haft någon rolig natt!
Saga vaknde runt 04.00 och var jätte gnällig, gjorde i ordning lite välling eftersom hon vägrade att somna om. Hoppades på att hon skulle somna om efter en flaska, men icke! Hon total vägrade, gnäll, skrik och tjut. Hon var även jätte snorig så vet inte om hon kanske börjar bli sjuk? För hon är lika snorig idag, men ingen feber eller något och hon leker som vanligt. Men tillbaka till natten... Gick upp en sväng och la oss i soffan och då somnade hon till men när jag sedan skulle lägga henne i sin säng då vaknade hon och började gråta, mitt lilla hjärta ♥ Det är ju så svårt när man inte vet vad det är för fel.. Men efter mycket om och men så somnade hon till slut.
Så man var ju lite seg i morse när vi vaknade då, men så är det ibland.

Just nu
håller jag på att fixa lite lunch till mig och loppan - potatis, fiskpinnar och dillsås får det bli idag.
När Linus kommer hem ifrån skolan sen så blir det en sväng ner till affären, handla lite gott tills ikväll och sedan blir det fredagsmys med min lilla familj ♥
Kanske så skulle Mattias komma hit, antingen idag eller i morgon.. Vi får se hur det blir :)



Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Hej, jag igen! =)

Har kommit på några saker till med designen... har du tid å lust? Kram!

2011-02-18 @ 16:03:19
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0