bloggen fortsätter, sviker er inte ;)

Jo jag ska nog fortsätta med bloggen trots allt.. Jag kan inte riktigt släppa taget haha.
Och vill ju inte heller svika dom som faktiskt läser min blogg regelbundet :) 

Dagen har varit bra idag, har ju varit underbart väder ute. Nästan lite vår väder om man bortser ifrån snön, har ju varit riktigt varmt och skönt! HOPPAS det kan fortsätta såhär nu, INGEN MERA SNÖ!
Vi var ju nere på affären förut och handlade, vart rätt mycket och eftersom det var kundkorts kväll så var det riktigt bra priser så fick mycket mat för pengarna. Skönt nu behöver vi inte tänka på mat mer denna månaden, det är fullt i frysen.
Efter vi varit och handlat så följde med vi med Caroline hem och fikade - alltid lika trevligt!
Massa bus med Saga blev det också, hon har gått massor idag - min duktiga tjej ♥ Man märker att hon tycker det är roligt, hon gick fram och tillbaka mellan Caroline och sängen och bara sken som en sol.
Sen efter ett tag gick vi hem, fixade i ordning lite mat till Saga och sedan ännu mer bus innan det var dags för pyjamasen och välling. Jag började även förbereda maten lite som jag och Linus har ätit, kände för en fin middag idag så blev fläskfile, potatis och grönsaker i ugnen och peppar sås till det. Eftersom den maten tog lite tid så fick Saga äta annan mat eftersom det närmade sig läggdags för henne.
Så nu sover hon sött min lilla älskling och nu blir det myskväll för mig och min stora älskling, har köpte lite ost och kex så ska vi mysa ner oss i soffan och titta på några desperate housewifes avsnitt och bara mysa sönder.

Jag är så otroligt stol över Linus, allt han gör med filmen och det. Han är så fruktansvärt duktig ♥
Och han är verkligen den finaste människan på denna jord, jag har aldrig varit såhär kär någonsin.
Det finns inte ord för hur mycket han betyder för mig, jag älskar han så fruktansvärt mycket ♥







Kommentarer
malin [fotoblogg]

bra att du inte slutar blogga! :D

2011-02-02 @ 21:44:21
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
malin [fotoblogg]

bra att du inte slutar blogga! :D

2011-02-02 @ 21:45:16
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Emmie

sv: Härligt :) Helt okej med mig :) Ska du hitta på idag då? :)

2011-02-03 @ 09:48:18
URL: http://emmiev.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucas

Vad kul att du fortsätter!

Du har ett mail från mig, med lite bilder mm =)

Tack på förhand!

2011-02-03 @ 12:55:53
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0