vilka fina människor jag har i min närhet!

Godmorgon godmorgon :)

Har ni sovit gott?
Jag har sovit som en stock och Saga har med fått sova i natt, ingen hosta som har stört henne.
Men hon fick ändå vara hemma idag, för hon är super snorig och lite hostig. Så hon får vara hemma och ta det lugnt så hon är pigg tills i morgon när det är hennes första Lucia. Så jag hoppas verkligen hon inte blir sämre under dagen, för jag vill verkligen att hon ska vara med på Lucia i morgon. Sen måste hon ju vara frisk tills på onsdag när hon fyller år, skulle ju vara väldigt tråkigt om hon var sjuk då! Så vi får hålla tummarna!

Så idag blir det en lugn hemma dag med massor mys, men ska nog ta och baka lite lussekatter tänkte jag.

Igår hade vi en jätte bra dag som började med fika och bus hemma hos Lindsey & Alexia, sen kom mamma och borsan hit och fikade och sen på kvällen kom Malin hit så spelade vi bingolotto och hade super mysigt :)
En underbar dag ♥
Fick en bukett med fina blommor av Malin, vilken underbar & fin vän jag har ♥ TACK!

Saga & Alexia.


Kommentarer
Malin

Fina blommor till en fin vän <3

2011-12-12 @ 12:11:21
Lebanezza

Fin blogg :)

2011-12-13 @ 22:01:39
URL: http://lebanezza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0