stalldag idag, mys!

Idag är det mamma & Saga dag.. Torsdagar och fredagar är ju Saga inte hos dagmamman. Så då njuter jag av att få vara en hel dag med min lilla älskling och bara mysa :) Och det är så skönt att vakna på morgonen och veta att man inte behöver stressa upp och iväg till dagmamman med Saga.
Så vi låg kvar i sängen och tittade på barnprogram och bara myste i morse, underbart ♥
Sen gick vi upp och och fixade iordning lite frukost och sen har vi bara myst i soffan i våra mysdressar och tittat på barnprogram. Har fått massor roliga barnkanaler, disney channel osv.

Om en liten stund ska jag göra lite lunch, sen ska Saga sova en stund och efter det blir att att åka till stallet med Carro & Bella. Vi åker ju till stallet med dom varje torsdag, och det är såååå mysigt. Saga ÄLSKAR att vara där. Hon springer runt och busar och fixar, finns en liten  lära gå vagn där som Saga brukar gå runt med och så hjälper hon Carro att mocka. Carro lägger lite halm o bajs i den och så går Saga med den till gödselstacken och lämnar, så gullig! Hon är en riktg liten stall tjej.
Sen avslutar vi alltid med att sätta oss och fika, så underbart och mysigt  ♥

Nej om jag ska ta och fixa lite lunch nu.
Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin dag :)



Kommentarer
Caroline

Ha en riktig mysdag <3.

Själv jobbar jag sen ska jag till nagelsalongen och bli hel igen.

Kram <3

2011-12-08 @ 12:26:21
Rebecka

Så söt hon är :)

2011-12-08 @ 12:29:05
URL: http://rebeckaevald.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0