massor mys med min älskade ♥

Hallå där :)

Vi kom precis hem efter att ha varit uppe i stallet en sväng med Carro & Bella.
Saga har sovit hos dom i natt, så dom kom och hämtade upp mig så följde jag också med.
För igår åkte jag till en gammal kompis och hälsade på, satt och snacka massor skit hela kvällen - mycket trevligt!
Sen åkte jag hem och sov och fick verkligen sova ut i morse. Världens sovmorgon, låg i sängen till halv 1 ungefär. Det händer ju inte varje dag haha. Så nu är man pigg och utvilad, sköööönt!'

Nu ikväll händer det nog inte så mycket, blir nog bara massor mys i soffan med min älskade dotter.
Funderar på att gå bort till affären och köpa lite gott till oss.

vad hittar ni på ? :)




Caroline gjorde fina flätor på Saga.. Hon har fått långt hår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0