Hemmagjord sushi och myskväll med Linn

Gud jag är såååå mätt!! Jag och Linn har precis vräkt i oss massor med hemmagjord sushi, så himla gott! Men nu är jag så mätt så jag tror jag spricker snart.
Linn ska sova här i natt, så vi har lite myskväll :) 

Idag har vi varit en liten sväng på mellandags rean, hittade lite fina saker. Blir en till runda på onsdag så ska se om man hittar lite mer. Fick ju lite presentkort i julklapp så har ju lite att handla för :)
Passade även på att lämna in min älskade iphone på lagning idag, så nu har jag en sketen låne telefon. Så därför kommer det nog inte bli så mycket bilder nu, om jag nu inte hittar min sladd till kameran för då kan jag ju ta bilder med den..
Sen efter vi varit på stan åkte vi hem till mamma för min morbror och hans familj kom dit och fikade lite. Så det var jätte trevligt
Nej nu ska jag vara social med Linn :)
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0