GODMORGON GODMORGON :)



Har ni sovit gott?
Jag har sovit som en stock hela natten, skönt! Inga idioter till grannar som väckt mig i natt..
Vart istället väckt i morse av att det ringde på dörren, det skulle komma en kille hit och fixa vårat kylskåp för det lät så himla mycket. Så han fixade det så nu är det tyst - skönt!
Sen kom mamma och Linn förbi, mamma skulle lämna lite ingredienser till janssonen som jag har fått som uppgift att göra till juafton. Jag är faktiskt rätt så duktig på det där med jansson, den brukar oftast bli jäkligt god. Hoppas den blir det denna gången med.
Linn hon stannade kvar här och är här nu, men hon ska åka in till stan om ett tag.

Vi sitter framför tvn och tittar på Nicke nyfiken och äter lite frukost, myspys ♥
Och jag ska ta mig en kopp kaffe nu och sedan får vi se vad vi hittar på för bus :)

Saga var så duktig igår och kissade på pottan, och hon vart överlycklig efteråt och klappade händerna och skrattade. Mammas duktiga tjej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0