Fredagsmys med min älskade lilla tjej :)


Själv mår jag helt okej...
Har haft besök av min faster och hennes son idag, mycket trevligt! Blev lite fika och barnen har busat för fullt.

Just nu sover Saga en stund, får se när hon vaknar. Och jag sitter här och gör inte så mycket. Ska väl ta och plocka i ordning lite här hemma och sedan hoppa in i en dusch tänkte jag.
Kvällen blir lugn.. Fredagsmys med Sagis, äta något gott och mysa ner oss i soffan och bara mysa ♥

I morgon är det ju nyårsafton, men det händer inget speciellt för min del.. Det blir lugnt, blir väl att sitta hemma själv o glo i soffan, inte det roligaste men men..  Vi får se om man kanske får lite sällskap, kan ju alltid hoppas :)

Vad ska ni hitta på i morgon? :)


Kommentarer
Angelica Lindh

Samma här,skönt att man inte är ensam om att sitta hemma då,men men nyår känns lite överskattat i alla fall.. man får väll göra de bästa av situationen :)

2011-12-31 @ 12:30:03
URL: http://finest.se/lifeofangelica


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0