hur många lingon finns det i världen

 

Gud så mätt jag är, kan knappt andas så mätt är jag.. Linus kom hem förut och lagade plankstek, jag har aldrig ätit det så han lånade med plankor hem från jobbet och lagade det så jag skulle få smaka. Och det var såååååå gott! Vilken duktig karl jag har, riktigt grym på att laga mat ;)
Så nu är vi både proppmätta kan jag lova!

Förut idag kom pappa & brorsan hit på en fika, alltid lika trevligt :) Vi drack lite kaffe och snackade, och brorsan och Saga sprang runt och busade som vanligt."Mambo" som Saga säger till morbror, är verkligen hennes favorit! Det märker man verkligen, hon skiner upp som en sol såfort hon ser honom.
Så idag har det varit mycket bus här hemma, och det är så underbart :) Så hon slocknade som en stock förut, och det är bra för i morgon är det upp till dagmamman och då måste man ju vara pigg så man orkar busa ännu mer.

Och jag ska iväg och hälsa på, på ett ställe. Har en grej på gång, men tänker inte avslöja vad förens det är helt klart ;) Det får ni troligen veta i morgon kväll! Ska iallafall bli jätte spännande :)

Snart ska jag och Linus krypa ner i sängen och titta på film, ska se på - hur många lingon finns det i världen
Har hört så mycket olika om den, endel säger att den är JÄTTE bra och endel JÄTTE dålig, så måste själv se och avgöra.. Har någon sett den? Vad tyckte ni isåfall? :)

 




Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Vilken gubbe du har! Håll hårt i han:) Min gubbe har gjort mat en gång i livet. Makaroner och stekt falukorv, haha..

2011-09-01 @ 13:04:55
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0