under dagen kommer en ny tävling upp!

Godmorgon :)
Hoppas allt är bra med er?
Med mig är det bara bra.. Lite små trötter bara, för det har inte blivit så mycket sömn inatt för att Saga har sovit hos oss och hon har legat på bredden uppe på våra kuddar, så har alltså haft 2 fötter i huvudet hela natten haha. Men det är mysigt ändå :)

Lämnade pluttan hos dagmamman för en timme sedan ungefär.. Fick massor med pussar innan jag gick, fick först en kram o en puss och sedan gick hon iväg. Sen vände hon och sa - "mamma, puss" och så kom hon och gav mig en puss och så gick hon och sen samma sak igen typ 3 gånger. Min lilla gullunge ♥

Igår fixade vi till mitt hår ännu mer, satte i ca 100 nailslingor också. Och det blev så sjukt bra! Skit tjock och fint blev håret :D Min pojkvän är verkligen bäst, han är så duktig!

Under dagen idag kommer en ny tävling komma upp, där ni kan vinna löshår. Så kan ni få lika fint hår som mig :D
bra va ?



VAD TYCKER NI? :)


Kommentarer
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

oh ja! DITT HÅR ÄR SUPER! :D

2011-08-23 @ 13:01:11
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

älskar färgen! :D

2011-08-23 @ 13:06:52
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Anonym

Hur fick ni den färgen? :) kan du inte visa o berätta :)

2011-08-23 @ 14:15:18
Angelica Lindh

SNYGGT :D

2011-08-23 @ 17:27:49
URL: http://lifeofangelica.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0