ute i skogen och plockat svamp.

Halloj sötisar!

Hur mår ni?

Själv mår jag toppen!
Dom har precis varit här och satt dit våra köksluckor, och det blev jätte fint! Och nu håller dom på att byta golven..
Det kommer bli super fint :) 
Saga hon är hos dagmamman, lämnade henne vid 9 tiden.. Efter det gick jag hem till min svärmor och drack lite kaffe.

Idag blir det en fixar dag här hemma, ska göra iordning i alla skåp osv..
Sen vid lunch kommer brorsan hit och då ska vi gå och käka lite pizza - mums!

Igår efter att jag hämtade Saga så gick vi hem till svärmor, fikade lite och sedan åkte vi till stallet en sväng.
Efter det tog vi en sväng ut i skogen i regnet och plockade lite svamp.
Jag glömde ta med mig kameran och min mobil hade inga batterier så blev tyvärr inga bilder. Men Saga var så duktig, hon gick och höll i en egen liten korg och plockade hon också. Vi hittade inte så mycket, men lite iallafall.
Trots regnet så hade vi jätte mysigt!






Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Sv: La till dig på bloglovin så missar jag inget!



Hoppas du har en fin dag!

Här blir det städ och röj och stök.. och tvätt såklart :)

2011-08-16 @ 12:12:46
URL: http://lillgarden.blogg.se/
sofie :-)

Skönt med en så bra "svärmor" som du verkar ha! :D



Tänk om man själv skulle klicka med sin... Min "svärmor" (Chrills mamma) är ALLDELES för "på" och jobbig, och tjattrig... Och ska klämma bebismage o allt vad det är..

2011-08-17 @ 22:26:27
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0