Tillbehör till iphone, gratis!

Nu är vi hemma igen efter en super härlig dag!
När vovvsingarna hade åkt hem så gick vi hem till pappa och åt lite lunch och även lite fika på det.
Sen gick jag, Saga och brorsan till upplevelse dagen. Det var MASSOR med folk och Saga sprang runt där och trivdes som bara den. Kollade på hästar och katter och sedan hade ju Zillah & Totte sin show.
Det var rätt kul faktiskt, men Saga vart lite rädd i början. Var så högt ljud så tror det var de hon vart rädd för.
Men efter ett tag när dom började sjunga o grejer så tyckte hon det var kul.. Hon dansade med och klappade händerna :) 

När showen var slut så träffade vi Carro en liten stund, gick runt lite bland folket och sedan gick vi hemåt för Saga var så trött. Hon somnade självklart i vagnen påvägen hem, så fick väcka henne när vi kommit hem för att stoppa i henne lite mat, på med ny blöja och pyjamasen. Och självklart lite "gängä" som Saga säger - alltså välling.
Så nu sover hon sött i sin säng, tog inte många minuter innan det var tyst i hennes rum.
Jag har precis också fått i mig lite mat, och tänker tillbringa resten av kvällen här vid datorn och bara ta det lugnt. Ska fixa lite med bloggen, har lite roliga saker på gång. Lite överasskningar till mina fina läsare, så håll utkik ;)

Ni verkar helt ha missat min tävling, och det är tråkigt tycker jag!
KOM IGEN NU! Vem vill inte ha ett iphone skal eller annat tillbehör till sin iphone GRATIS? KLICKA HÄR och var med o tävla nu!
Står och tittar på barnen som hoppas hoppborg :)






Kommentarer
Yohanna ♡

SV: Näe jag har inte ens en iphone så jag avstår :P

2011-08-13 @ 20:03:54
URL: http://fireflybaby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0