målning och tjejmys

GODMORGON GODMORGON :)

Har ni sovit gott?
Jag har sovit jätte bra, vaknade runt 6 tiden i morse av en liten sötunge som kom och kröp ner i sängen. Det är så mysigt när hon gör så! Och självklart somnade vi om en stund efter det..
Sen när vi gick upp tog vi en promenix till affären, var tvungen att handla lite frukost för jag insåg att allt var typ slut.
Så nu har vi fått frukost i magen, och jag tar mig nu en kopp kaffe. Saga hon ligger och myser i soffan och tittar på barnprogram. 

När hon sover sen ska jag ta tag i målningen igen tänkte jag.. Lite lättare att måla nu när det är ljust.
Sen ikväll kommer min sötis Bella & två kompisar till henne hit, vi ska sitta här och mysa lite sen när Linus kommer hit efter jobbet så drar vi brudar in till stan och har lite skoj :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0