lite sovmorgon är alltid skönt :)

Godmorgon :)

Har ni sovit gott?

Jag har sovit som en stock, hur skönt som helst! Och det har Saga med tror jag, hon verkar sova mycket bättre i sin nya säng. För hon vaknar ingenting på kvällarna eller nätterna, hon har inte gjort det ännu iaf.
I morse kom hon iallafall på hur hon skulle ta sig ur sängen, så 06.20 var det någon som stod vid min säng och ropade " maaammaaa"
Vi låg och myste en stund i sängen och jag råkade visst somna om och då gick hon in och la sig i sin säng och sov vidare hehe. Så strax innan 10 var vi uppe sen igen, sköööööönt!
Så nu har vi precis fått i oss lite frukost och jag funderar lite på vad vi ska hitta på idag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0