busfabriken och myspys

Heeeeeeej :)

Hur mår ni?
Jag mår fin fint, och det gör Saga med :)

Igår var vi ju på busfabriken och det var jätte kul!
Saga och Wille sprang runt och busade och jag satt mest och höll koll på våra väskor. Men lite fick jag allt leka också haha.
Efter 3 timmar där var man rätt så slut i både kropp och huvud, då kom mamma och hämtade oss så åkte vi förbi och åt på Mcdonalds och sedan åkte vi hem..
Då kom ju Natha och Danne hit, vi gick till affären och köpte massa gott och sedan tillbringades kvällen ute på balkongen med lite vin och massa mys!
Dom stannade kvar över natten och är kvar än, dom stannar tills i morgon - mys!

Idag klockan 07.15 ringde det på dörren och då kom golvläggaren, så nu är även hallgolvet klart och det blev också SUPER FINT!  Jag är jätte nöjd :)
Sen har vi inte gjort så mycket under dagen, bara busat här hemma.. Till lunch gjorde vi hemmagjord sushi, det är ju såååå gott! Någon som gjort sushi hemma? Sen på eftermiddagen åkte vi alla till stallet med Caroline och Bella, jag och Bella tog våra pollar och tog en skritt tur i skogen och dom andra tog en promenad. 

Saga hon ligger och sover, Linus är i stan och jag, Natha och Danne sitter i vardagsrummet och har myspys. Lite chips och cola & tittar på tv :) Och snart ska jag hjälpa dom att färga deras hår..

Jag hoppas ni har haft en härlig dag :)





Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Så mysigt ni ser ut att ha haft.. :)

2011-08-20 @ 11:15:42
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0