blixter och dunder, magiska under.

Hej sötisar :)

Hur mår ni?

Jag mår bra, är helt slut bara..
Sitter och väntar på en maskin tvätt ska bli klar, sen ska jag raka vägen ner i sängen. Är sjukt trött!
Har ju varit på kalas ikväll.. Ätit massa gott och umgåts med trevligt folk. Tror brorsan fick en lyckad födelsedag, han såg ut att ha väldigt kul iallafall :)
Här hemma är det oväder, fy vilka läskiga moln det var när vi var påväg hem förut. Dom var så mörkblåa att dom såg svarta ut, såg jätte läskigt ut! Dom brukar ju vara typ grå/svarta, men dessa var mörk mörk blåa/svarta.
Har även åskat några gånger nu och regnar gör det med - blää!
Vart försvann sommaren igentligen? Den hann ju knappt komma innan den försvann igen, och nu är vi ju inne i augusti redan och snart är det ju höst. Jag tror jag rymmer till något varmt land istället, jag vill ha värme och sol!

I morgon ska pluttan till dagmamman, och då ska jag passa på att göra det sista på vitrinskåpet tänkte jag. Det är bara dörrarna kvar nu sen är det färdigt, wiie! 





såhär såg det ut när vi gick hem....


Kommentarer
Angelica Lindh

Okej kul :)

2011-08-10 @ 19:08:31
URL: http://lifeofangelica.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0