NI ÄR GULD VÄRDA!

Oh vad jag är dålig på att blogga nu, men ärligt talat så har vi knappt varit hemma något den senaste veckan känns det som..
Vi har ju hållt på att slipa vårat bord och stolar och det är vi klara med nu, det var ett jädrans jobb kan jag lova er!
Så nu ska vi bara köpa färg så vi kan måla det, sen är det helt färdigt, tror det kommer bli jätte fint.
Sen har ju vädret varit helt underbart nu på senaste så vi har varit ute hela dagarna i stortsett, så har inte haft så stor lust att sätta mig vid datorn och blogga. Och det tror jag ni förstår också ? :) Det gäller ju att passa på att vara ute nu när vädret är så fint..

Inskolningen för Saga har gått super bra,
nu är hon ju där helt själv på dagarna och det går jätte bra. Inget gråt när jag lämnar henne utan jag får en stor kram och sedan springer hon iväg och leker.
Dock är dagmamman sjuk nu så denna vecka blev det bara i måndags Saga var där, men jag hoppas hon blir frisk tills nästa vecka för då börjar jag på jobbtorget.

Vad har mer hänt senaste tiden?
Det har väl inte hänt något speciellt direkt, allt rullar på som det ska. Nu är det bara 4 veckor kvar tills vi flyttar och jag börjar känna mig lite små stressad faktiskt, vilket jag igentligen inte behöver. Men måste börja packa snart, har iaf packat alla vinter kläder osv.. Så det är ju en liten början iallafall.

Vill även säga ett STORT tack till världens bästa mormor & morfar, gud vad jag älskar er - NI ÄR GULD VÄRDA! ♥

Om en liten stund kommer Natha & Amelia hit, ska bli jätte kul :) Saga hon sover just nu men när hon vaknar sen blir det att gå ut i lekparken och leka med barnen..
Sen ikväll ska jag till stallet och rida med Bella, myspys! Jag ska börja rida varje torsdag nu, ska bli skit kul :)

Nu måste jag fixa iordning mig lite :)
Hoppas ni mår bra!


Kommentarer
Angelica Lindh

Visst är ridning och allt som har med hästar o göra helt underbart? :)

2011-04-28 @ 15:04:47
URL: http://lifeofangelica.devote.se
ung mamma

okej, ja jag kan hålla med dig om att det är för många barn på en och samma avdelning, med för lite personal.

Skönt att höra att Saga trivs hos sin dagmamma. Det är ju viktigt att både sitt barn och som förälder att man trivs på dagiset/dagmamman och att man kan lite på de som tar hand om sitt barn. Trots allt, vi lämnar ju bort det dyrbaraste vi har.

2011-04-28 @ 19:44:40
URL: http://ilovemyprincess.blogg.se/
zandra

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

2011-04-29 @ 16:10:10
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Anonym

Dagens blogg - Vill du vinna 5 000 - 7 000 extrabesökare?



Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:

http://beich.blogg.se/2011/may/onsdagens-bloggar.html



Lycka till!

Kram Bea :)

2011-05-04 @ 13:34:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0