VILKEN TUR!

Hur mår ni?
Själv börjar jag må bättre nu, känner mig fortfarande lite tung i huvudet men har inte sådär ont i huvudet längre - skönt! Saga mår också bra, men hon är fortfarande lite snorig..
Saga vaknade vid 7 i morse så gick upp och gjorde en flaska välling och sen la vi oss i våran säng, sen somnade vi om till halv 10 ungefär. Skönt men lite extra sömn ibland :)

Och i morse var det skräck här hemma, barn har ju en förmåga att få väääldigt långa armar ibland. Jag hade satt på kaffe och gick ut i vardagsrummet och satte mig och Saga gick ut i köket, och då hör jag hur något åker i backen.... Springer ut i köket och Saga hade lyckats få tag i kaffekannan och allt kaffe låg på golvet, SOM TUR VAR fick hon ingenting på sig. Men gud så rädd jag blev, hon hade ju kunnat bränna sig rejält..... 
VILKEN TUR SÄGER JAG BARA ♥

Idag kanske vi ska åka och titta på tapeter till nya lägenheten, det ska bli kul :) Hoppas det finns några fina!
vad ska ni hitta på idag?

Bilder på när syrran med familj var här :)

Saga pussas med sin kusin hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0