Skit fula tapeter!

Tjolahopp!

Vad har ni för er en lördagkväll som denna?
Själv sitter jag hemma i min ensamhet, Saga hon sover & Linus festar idag.. Men som tur är får jag snart besök av min kära Bella :) Då blir det nog mys i soffan och snacka massor skit, eller om man skulle svepa in sig i varsin filt och sätta sig på balkongen med en kopp te och bara mysa i det härliga vädret? Det låter faktiskt som en mysig ide! Vi får se vad Bella tycker om den saken...

Vi åkte och tittade på tapeter förut med Linus mamma och syster, efter mycket om och men hittade vi snygga till alla rum.. Standard utbudet på tapeter var inget att ha alls, skit fula! Men tillvals tapeterna var mycket mycket snyggare, dock fick man lägga en liten slant själv då för tapeten men det är det ju värt eftersom man liksom ska ha tapeterna sålänge man bor i lägenheten.
Efter vi varit i stan så vart vi bjudna på mat hemma hos Linus föräldrar, trevligt trevligt! Det bjöds på Tacos och det sitter ju alltid fint, det är ju en maträtt man aldrig kan tröttna på? Sååååå gott!

Upptäckte förut att Saga har 1 till tand som jag inte vetat om haha, det kommer väl säkert bara fler och flera nu.. Hon är ju lite sen med sina tänder så det säger väl bara pang nu så kommer alla på samma gång.


Nej nu fick jag sms av Bella att hon snart är här, då har jag inte tid att sitta här mer..
Jag hoppas ni får en härlig kväll ♥


Kommentarer
lorelai

fin blogg, sjekk ut min =)

2011-04-16 @ 21:22:46
URL: http://lorelai.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0