Kanske flyger vi iväg?

Hello sweeties :)

Hur mår ni?
Själv mår jag fin fint..
Har precis dragit en storstädning här hemma, det behövdes kan jag lova! Så nu är det rent och fint - skönt!

Då var det fredag igen då,
vi har ingenting planerat för dagen. Blir att fixa till lite lunch snart och sedan ska Saga sova en stund tänkte jag, och när hon vaknar tar vi nog en sväng ut till lekparken :) Om vi ens tar oss dit eftersom det är typ storm ute, så vi kanske flyger iväg haha.

Nej nu har jag inte tid att sitta här mer :)



Kommentarer
SANNA

Hej! :)

Nu kör jag igång ännu en "dagens blogg" tävling! :)

Den förra vinnaren hade 53 mer besökare än vanligt så varför inte vara med du också? :D Det vore jättekul! :)



Kram

2011-04-08 @ 21:38:03
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Mikaela

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 15:50:38
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0